fredag 22 februari 2013

 ÄNTLIGEN!!

Lekköket är äntligen klart och på plats hos mitt barnbarn.
Min bilddokumentation från tillverkningen är tyvärr knapphändig. Det blir så ibland(läs oftast).

Här har vi maskerat skivan på stereobänken som var gratis!!!
Att använda sprayfärg var inte lika enkelt som jag trodde det skulle vara. Vi lyckades ändå till slut få till tre runda plattor.


Snygg retrokanna ,  en mindre modell hittades
på loppis. 

Rostfritt handfat i nyskick och spisvreden från en gammal spis. Det rosa kaklet  har förpassats in i gömmorna till ett annat projekt.

Den gamla vridkranen tog jag från ett gammalt handfat jag har i trädgården(loppisfynd)

Det enda som köpts nytt är det vackra uggletyget. Nu är det fritt fram att laga mat.
Nästa projekt borde bli att tillverka mat.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar