lördag 27 oktober 2012

Hållbara pumpor

Jag hade bestämt mej för att jag skulle sy klart kattpuffarna som ska till Gävle på lördag. Det blev inte som jag tänkt den här gången heller. Börjar bli van vid mej nu.  Allt jag gör måste kännas roligt, alltså det jag tillverkar i min "verkstad". Att livet inte alltid är roligt det vet vi ju alla men det bästa är att göra så mycket roligt som möjligt. Att min skaparlusta inte ska styras av något tvång innebär att det aldrig går att beställa något av mej.  

Idag gick jag då in i syrummet, tog fram en nästan klar kattbädd, såg de gula och orange retrotygerna i hyllan, plingpling....... De hojtade att de ville bli pumpor. Så blev det också.

1 kommentar:

  1. Det är kul att se allt du syr och donar med. Vilken energi du verkar ha. Skulle behöva lite av den jag med.
    Kram.

    SvaraRadera